lördag 19 mars 2011

CUT IN KITCHEN och garderobstädning.


















Städning av garderober.

Lördagen ägnade jag mig åt att rensa
tvätta laga och vädra mina garderober
det är så skönt att få ordning på allt.
Tänk om man hade haft en Walk in closet!!
Det önskar jag mig, kläder skor och ytterplagg
på ett och samma ställe.

På fredagen öppnade två driftiga, vackra
duktiga, kreativa, modemedvetna unga damer
nytt företag CUT IN KITCHEN i Karlstad.
Vilken invigningsdag! En succé!!!!
En av de unga damerna är min dotter
jag är så stolt över henne.
Titta och läs mer om
Giselle och Marielle i NWT.
Haregott!

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vill också ha en walk in closet, men det är det bara att drömma om. Kul att dotra öppnar eget. Hoppas att det går bra för henne.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

BITTE sa...

WOW VILKET STÄLLE HON ÖPPNAT DIN GOA DOTTER MARIELLE. VA DÄR I DAG OCH HÄLSA PÅ.JÄTTESNYGGT OCH SMAKFULLT OCH OTROLIGT HÄRLIGA MIX AV MÖBLER OCH FÄRGER.DOM ÄR PROFFS DOM TJEJERNA.

UNDERBART VÄDER VI FÅTT. NJUTER TILL MAX.KOM OCH HÄLSA PÅ I KARSBOL OCH TA EN FIKA NÅN DAG.

MÅNGA KRAMAR BITTE

Anonym sa...

Stolt moster!!!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå men vad intressant. Vad är det för typ av företag som din dotter startat?


Jag bara älskar din vita våg i torpet, den är ju bara helt fantastisk!
har du köpt på den på loppis/auktion?
Jag har trånat efter en sådan under lång tid nu. Så sjuk t snygg. =D

Kram Madde