onsdag 11 maj 2011

Söta blommor på trappan.















Söta blommor på trappan här hemma.
Ja nu går det fort,
i rabatterna har det exploderat.
Perennerna har kommit upp
och löjtnadshjärta blommar snart.

Jag jobbar på och har fått kontakt
med många trevliga mäklare i Värmland.
Hoppas att det leder till mer nya
jobb framöver.
I mitt företag jobbar jag dels med
homestyling inför försäljning
av bostäder.
Jag iscensätter en bostad inför
fotografering och visning.
Jag homestylar i permanenta boende
när någon vill ha hjälp.
Jag fönsterskyltar för butiker
och målar förstås lantliga möbler
vita.
Företaget heter
KREATIVA RUM
Home & Butikstyling.
Åsa från Arvika om du
läser det här, jag har tappat bort
dina kontakter. Du kan ringa mig.
Haregott alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att du äntligen tog detta steget syrran...keep up the good work!

Granne med Selma sa...

Om jag någon gång skulle sälja vårt hus, då ringer jag dig så du får styla! Vet ingen som har sån känsla som du.

Kram Sussie