tisdag 7 februari 2012

Kvinna 2012


Ja som jag berättade i förra inlägget träffade jag Ernst Kirchsteiger på Mässan i Karlstad i lördags.
Han kom fram till min monter och han kände igen mig,,, det är tio år sedan vi jobbade ihop med ett stort projekt för Rottneros park. Jättekul att träffa Ernst han är min idol faktiskt. Han tyckte att min monter var fräck!!! Och han gillade mina möbler. Jag ler.
Vi pratades vid en stund innan han var tvungen att resa vidare.
På mässan kunde man köpa från Ernsts kollektion och vill man handla hans fina saker säljs de i butiken ABE Design i Väse, hos trevliga Eva.
Temat som jag ville visa på mässan var naturligtvis " för"  VÅR, den härligt häftiga gröna färgen passar så fint till det vita, rostiga och enkla. Mycket folk, många goa kunder och en uppskattad monter hade jag
och så träffade jag min idol, ler igen.
Kan det bli bättre.
Haregott mina vänner det kommer mera från denna mässan!






7 kommentarer:

Bitte sa...

DU HAR SÅ SNYGGA MÖBLER OCH FINA TING MED PÅ DINA UTSTÄLLNINGAR.VAD KUL ATT DU FICK TRÄFFA ERNST HAN ÄR JU ETT PROFFS HAN OCKSÅ LIKSOM DU.KUL ATT DU HADE EN TOPPENDAG.
HOPPAS VI SES PÅ EN FIKA SNART

MÅNGA KRAMAR BITTE

Anonym sa...

Vårknasprigt och urläckert. Kram Syss!

Madeleine Berglund sa...

Hej vännen!

Åå jag har försökt kommentera hos dig flera gånger den här veckan men det har misslyckats. :(

Nu verkar det fungera, tjohooo!

Men men men alltså..jag blir mållös. Träffat Ernst. Ååå men alltså wwwwooooooow. Du har kramat och pratat med den underbara människan. Jösses amalia. Oj så avis jag blir. Men glad för din skull naturligtvis.

Jag håller med Ernst, vilken fin monter, du är så himla duktig! Verkligen imponerande!

Kram Madde

här är gudagott att vara sa...

Tack så kul att få några kommentarer!!
Jag bockar och ler.
Så många besökare som jag har haft nu
på min blogg är nog rekord.
Tack!
Haregott mina vänner!

här är gudagott att vara sa...

Tack så kul att få några kommentarer!!
Jag bockar och ler.
Så många besökare som jag har haft nu
på min blogg är nog rekord.
Tack!
Haregott mina vänner!

Inspiration i vitt sa...

Ååå så härligt just och vårligt hos dig. Kul att du fick träffa din idol och att han gillade det du gjort, du är såå duktig. Kram på dig/Ingela.

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att Ernst kom förbi. jag gillar också honom väldigt mycket. Klart att han gillade dina saker, så snygga.

Ha en fortsatt bra helg!
kram Ullis