söndag 16 maj 2010

Kafferep i sommar.














Här kommer det bilder från butiken.

Skall ni ha kafferep i sommar har vi en
jättegullig servis. Koppar med fat assietter
bröd eller kaffeburk med lock.
Blommigt, avskavt, rätt i tiden, bra pris
och tål maskindisk.

Jag visar boxen som man ge bort till
pingst om någon i bekantskapskretsen går
och gifter sig, underbar, vit med hjärtan
fotoalbum inuti och en ljuvlig påse med
torkade vita rosor.
Ett tips.

Vi har fått in mycket nytt i butiken
så har ni vägarna förbi.
Välkomna!

Helgen har bjudit på växlande väder i går var
det över 20 grader och solen sken, vi satt ute
hela kvällen och njöt,,, i dag har det varit
hällregn hela dagen.
Haregott!

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Oj ...jag sa för bara en liten stund sedan til en av mina grannar..en granne som jag brukar åka på små turer till loppis och inredningsbutiker..i vår närhet..pratade på denna butik..NU SKA jag med det bestämdaste verkligen besöka butiken.. vilken servis..suck..
Kram..Pia

Hos Jorunn sa...

Hei AnnaBell! Jeg kom til Värmland sent igår kveld, så jeg rakk ikke å komme innom butikken din eller AstaLena's. Så lekkert service du har fått inn, det var nydelig!! Kommer sikkert til å selge masse av det. Her skinner solen, nå er jeg ferdig med å trimme hunden og skal nå ut å jobbe i hagen. Ha en flott dag og hils damene på Nytt&Nött fra meg. Klem fra Jorunn

Madeleine Berglund sa...

Hej på dig!
Tack så jätte mycket för ditt stöd. Vad snäll du är. Jätte fin servis och perfekt att det går att maskindiska också.

Ha de gott!
Kram kram
Madeleine

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint porslin. Såg en kanna i den serien som jag gillade så mycket.

Ha en bra helg!
Kram Ullis