måndag 15 december 2008

















Vilket ljuvligt välkomnande pyntat julhem.
Så fint över allt, lyllo dig som har så stort
fint hus med många fina rum.
Jag tycker det är lyx med ett eget syrum
bara stänga dörren om man inte är färdig
och så gulligt du har där inne.
Vilket kök! så stort, med en underbar kakelugn
och vedspis vackra möbler och skåp och alla dessa ting.
Till höger visar jag mer bilder från lillsyrran.
Här finns ideer. Lite Carl Larsson tycker jag.
Jag kommer att visa mera. Välkomna igen!
Haregott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tog så vackra bilder på mitt hem syrran!
Jo ideer finns det kanske väl många :)
Jag är glad att jag fick bilderna som var i din kamera framför allt så har jag ju dina tre söta barnbarn här hos mig nu.
Nu ska jag iväg,på hemliga stället du vet!

Anonym sa...

Roligt med lite annorlunda!
Färg och form.
Kram från en som väntar på jul.