onsdag 26 januari 2011













På tal om inredning och trender.
Jag vill återkomma om det i ett
senare inlägg.

Nu vill jag visa några ljuvliga bilder.
Ellen Hodt har inrett en vind ovanför sin
butik Corniche Antique i DRØBAK.
Bed & Breakfast lägenhet på 68 kvm!
Helt i min smak.
Tänk att ta med sig någon vän eller käresta
dit och bara mysa, gå på upptäcksfärd i
Dröbak bland de historiska gamla trähusen,
ta en fika och gå i koselige butikker.
I senaste numret av Vackre Hjem kan ni läsa mer.
Haregott!

5 kommentarer:

ingrid sa...

nydelig loft, eg likte alt eg og:))

Anonym sa...

Mysigt,härligt,lugn färgskala svart,grått vitt mina älsklings färger.
Tack för idag syrran,vi får ta fler turer dit!
Lillsyss!

Anonym sa...

Mina färger också!
Häftigt att få komma dit.
Kram på dig.

Hos Jorunn sa...

Åh så lekkert, jeg hadde ikke hatt noe imot å tilbringe noen dager der! Jeg har ikke vært i Drøbak, men har sett på andre blogger mange bilder fra fine interiørbutikker og at de er masse koselige gamle trehuis der. Drøbak er ikke så langt fra Oslo, så jeg burde absolutt ha tatt meg en tur. Det har jammen meg vært kaldt i Värmland i det siste, men nå skal det visst bli mildere igjen. Håper alt er bra med deg og AstaLena. Ha en flott weekend! Klem fra Jorunn

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket härligt rum. där skulle jag trivas som en prinsessa.
Hoppas att du får en fortsatt bra helg!
Kram Ullis