fredag 1 juli 2011















Lillstugan här hemma.

I dag kommer svärmor från Norge
vi har ordnat till det i lillstugan
under veckan så här skall hon få sova.
Jag har sparat ett gammalt sängbord och
en härlig sliten stol som jag visste
skulle passa så fint i det lilla "krypinet".
Linnnelakan, en extrafilt och en
trasmatta med färg på bryt så fint till
allt det vita.
Jag tror att svärmor kommer att sova gott här.
Under helgen skall jag slappa,,, mycket jobb
i nästa vecka.
Haregott mina vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt,,, där skulle jag sova gott.
Kram på dig.

Ullis/Leva på landet sa...

Ser verkligen hemtrevligt och mysigt ut. Svärmor kommer säkert att trivas utmärkt där.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Ullis

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilket härligt ställe! Kram Maria

Madeleine Berglund sa...

Jösses amalia, jag vill också vara din gäst och få sova i det ursöta gästrummet.

Du är helt fenomenal på att inreda - den saken är klar. Snyggt med trasmattan som har lite färg. Jätte söt detalj med växten i fönstret, det blir så otroligt smakfullt.

Ååå tänk om man fått gå på loppis hos dig, vilken dröm det hade varit.

Stor kram
Madde