onsdag 19 oktober 2011

Tiden går så fort.


Tiden går så fort.
Just nu känns det som om dagarna rusar
förbi en vecka går såå fort, så känner
jag det i alla fall.
Jag såg att tomtarna kommit fram i en
del butiker redan, jisses.
Jag har en hel lista på vad som jag måste ordna.
Ringa om annons, marknadsförnings snack,
få mer klart i ateljén,
kommande inredningskonsultering och nya idéer
som bara kommer till mig så där.
De idéerna måste skriva ner eller rita på papper
annars försvinner de för ett tag.

I dag ringde Bella Linde om ett reportage
med bilder som är på gång om vårt torp.
Jättekul!
Nu skall jag måla ett skåp till badrummet
som har stått och väntat på mig så länge.
Haregott mina vänner!

2 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Hei! Så spennende med reporasje fra torpet, da må du si ifra til meg når bladet kommer! Så gøy at du får så mange oppdrag og kan jobbe med det du liker aller best. Til våren så skal vi selge huset i Sverige, det blir trist. Vi har kjøpt hus og har ikke tid eller krefter til å vedlikeholde 2 hus på en gang. Men Värmland kommer jeg til å besøke ofte uansett, enten på min fars torp eller hos en god veninne. Hils din søster og ha en fin helg! Klem fra Jorunn

här är gudagott att vara sa...

Hejsan det var ett tag sedan.
Synd att ni skall sälja huset, men jag förstår att tiden och krafterna inte räcker till, men så kul med nytt hus! Visa bilder.
Kul att du kommer att besöka Värmland och vi hörs ju på bloggen.
Haregott och jag skall hälsa syrran.