torsdag 27 oktober 2011















En höstbild från torpet.

Nu är vattnet avstängt, en hel del av löven
är borta och täcker istället ömtåliga plantor
båten är uppdragen och en massa
tulpanlökar har planterats.
Vi går mot snö och kyla.

Ja nu är det faktiskt mysigt med alla
julförberedelser och det har redan börjat
för min del.
Planering:
Fönsterskyltningar, julmarknader och en egen
utställning med jultema.
Plus att det är en del
inredningskonsultationer i nästa månad.
Ett samarbete med andra företag är på gång
och vad gör man jooo man LER.
Jag gillar mitt jobb.
Intervjun och bilderna från torpet
för månadstidningen är klart.

Haregott mina Vänner!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Hej! Jag ser att du har ett foto med en rubrik "house of hansen". Jag har slagit sönder en ljusstake som är av det märket och nu letar och letar jag efter en ny att ersätta den trasiga med. Vet du möjligen var jag kan hitta en återförsäljare till detta märke? Är du rent av en sådan? Jag är mycket tacksam för svar.

Anonym sa...

Snyggt som alltid syss!

Vintage sa...

Åh vad fint du har det! önskar en fin helg Kram Susanne