fredag 18 november 2011






















Upp till min ateljé.

Här kommer några bilder från ateljén
som jag lovade att visa.
Det är inte riktigt färdigt ännu
det skall upp lite hyllor och det skall
målas på väggarna en gång till.
Det blåa kom bort och det grå vita kom in.

Lokalen har definitivt blivit fräschare
och jag har fått plats med det mesta av
min rekvisita och mina möbler,,Skönt.
Nu skall det organiseras i lådor på
hyllor och på krokar.

I går var jag i en färgbutik för
att konsultera kunder inför tapet och
färgval i hemmet.
Det var en jättelyckad dag och så många
nöjda kunder!!!
Butiksägaren var också så nöjd men
jag var nog nöjdast. Jättekul.
Haregott mina vänner!

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt att du får en egen ateljé. Kul att få fixa och göra i ordning. Roligt att få tipsa andra.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Bitte sa...

följer gärna med dig till atlejen någon dag Anna-Bell.Jag har en atelje och den älskar jag att måla i,göra blomkransar och dekorationer i.Nu dricker jag kaffe och glögg där om dagarna.Din verkar så fin ,vet vart den ligger.Hör bara av dig.
Många kramar Bitte

Anonym sa...

Mysigt trapphus,lite hemlighetskänsla.
Syss