söndag 6 november 2011

Inrett med rött.























Varma färgställningar, som rött, gult
och orange påverkar oss att bli öppnare,
mer kreativa och kommunikativa.

Jag inredde ett kontor i veckan som
behövde få en uppfräschning.
Kundens önskan uppfylldes det blev
ljusa väggar med en passande bård,
röda och vita linnetyger,
nyinköpta röda besöksstolar och lampor
ommöblering och bort med onödiga ting.
Ett nytt ljust kontor.
Kunden nöjd och jag Ler.
Bilden i inlägget:
En av våra skyltningar
för Duvanhuset Karlstad 2010.


Plockat granris och tagit lite smågranar
vid torpet i dag,jag skall pynta till det
här hemma.
Haregott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med ett kontorsjobb och inredning i rött.
Hoppas att vi får se flera bilder.
Kram!

Anonym sa...

Telefonen!!!
Sådana kan man ju köpa på loppis.
Fungerar de i vanliga uttag?

Madeleine Berglund sa...

Hej på dig!

Ååå vad du är duktig!!!
Jag ska faktiskt inreda med rött i jul. Bland annat i tyget jag köpt och ska sy julgardiner av. =D

Röda äpplen, blommor, doft av gran, åååå så ljuvligt!!!!

Ta hand om dig!
Kram Madeleine