tisdag 8 januari 2013

Spännande år 2013.
Jag ser fram mot nya spännande mål 2013
jag ser inte slutet, tur är väl det.
Varje nyår som jag plockar bort julen kommer tanken till
mig hur kommer kommande jul att bli och vad har hänt
under året???
Ja en återkommande tanke, men julen åker ut med ett
swwwichhh och sen ser jag "grönt." 
I år har jag tur, färgen grönt från färgskala pistage till
petrol kommer vi att se mycket av detta år,
svart och orange är också säkra färger likaså
smutsiga pasteller.
Grått i olika nyanser och vitt,vitt till beige kommer att
vara färg basen i våra hem.
Köket kommer att vara en social plats i våra hem
där skall vi umgås,
baka bröd, laga god mat, sylta och safta och tänka
ekologiskt.
Jag berättar mera om trenderna för i år i nästa inlägg.

Jag försöker att omordna på min blogg
men jag kan inte bestämma mig hur det skall se ut.
Nu visar jag svartvita bilder, snyggt just nu tycker jag.
Haregott mina vänner!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det så. Jag tänker också på samma sak när julen plockas bort.
Spännande att se vad 2013 blir för år.
Kram på dig.