måndag 25 januari 2010

















Formexmässan i Stockholm 2010 bjöd
på mycket färg.
Creativ Flow.

Torgutställningen designad av Jan Rundgren
sprakar av kreativitet och en lite bohemisk
skapande process i rummet.
Färger, penslar, knappar, tyger, utklipp,
fjädrar, förvaringslådor, påbörjade
virkningar och stickningar.....

Visst är det kul med färg, men tänk jag
känner ro bland allt det vackra vita som
alltid håller sig och finns med.

Inredningsbutikerna kan frossa och
köpa in så mycket fint, som vi kan handla
och pynta våra hem med i vår och sommar.
Jag skall visa mera bilder från mässan
en annan dag.
Haregott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du syrran,jag gillar ju färg så nu är det jättekul när färgen har kommit tillbax.
Men jag vet ju att det är lugnt o vackert med vitt, o vackert har det du, alltid!
Kram syss

Lindhagens Anna sa...

Halloj!

Jag är såå avundsjuk på alla som får/kan åka på mässan! Ja ja en vacker dag kanske jag tar steget ifrån det stora varuhuset och startar något eget. Jag vet att det tar mycket på ens tid med eget så jag håller mig till tryggheten ett tag till. Hoppas du har det bra i vintervädret! Kram//Anna