söndag 17 januari 2010













Som sagt livet måste gå vidare....

Här hemma strävar jag på och det går faktiskt
ganska bra fast allt tar så himla mycket längre tid
när jag skall göra något, jag tänker nog en hel del
så allt jag företar mig sker i slow motion.

Något riktigt trevligt har i allafall hänt
under veckan, svt 1 visade första delen av
Molinska skrönor Tv feber, i måndags och
där är vår goe son Ola med som avancerad statist.
Filmen var så rolig att se och den är bra,
jag berättade om filminspelningen på min blogg 2008.
Det var en hel del skjutsande till
Stöllet i Värmland under en veckas tid.

På platsen där filmen spelades in fanns
många fantastiskt vackra bevarade gårdar
som man kunde gå runt och titta på
medan man väntade på tagningar och omtagningar.
Regissören Kjell Åke Andersson
och filmteamet var toppentrevliga.
På inlägget visar jag ett utav de riktigt gamla husen.

Haregott!

5 kommentarer:

Marita sa...

Jag läste just dina inlägg längre ner...Jag förstår din sorg och din saknad. Det är en konstig känsla att mista sitt syskon. Min bror som var 10 år äldre än mig, exakt på dagen, gick bort endast 43 år gammal. Det är 15 år sedan till midsommar... saknaden är fortfarande stor även om smärtan har lindrats... Jag tänker på dig!!
kram, Marita

♥ Pia... sa...

mmm ja ..här är en till som mist sin lillebror..nu är det 25 år sedan..men saknaden finns där ändå..han var nästan 24 år.....Tiden läker sorgens sår..men det tar tid..många år..
filmen såg jag..jättebra..kram ..Pia

Anonym sa...

Makalöst med en filmstjärna i familjen :)
Ja,det var något att glädjas av nu när allt bara är svart o jobbigt.
Kramar från en deppig o febrig lill syster!

Inspiration i vitt sa...

usch vad hemskt det som hänt vet inte vad jag ska säga, jag tänker på dig och skickar lite kramar/Ingela.

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att det händer lite annat som kan muntra upp dig. Får ta och titta på den och se om jag ser sonen.

Ha en bra helg!
Kram Ullis