söndag 8 augusti 2010



























Här kommer flera bilder från
vår lilla semestertripp.

Under veckan kommer jag att ha
en liten tävling till alla er
som tittar in till mig. Min blogg
har nu besökts av er goa över
20000 gånger!!!
Jag är så glad för det.
Tack för era goa kommentarer.

Det är ju Formex i slutet på veckan också
vi lillsyrran och jag åker ner på torsdag.
Det skall bli jättespännande. Jag kommer
att få nya krafter, många ider och min
kreativitet kommer att flöda,,, det vet jag.
Haregott!

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Hoppas att ni får det bra på Formex. Tänk om man kunde skicka väggen på posten;) Nu ligger allt nedrivet i en sopsäck och det är lastbilar på väggarna istället, men det vill han inte ha heller;)
Ha en bra vecka!
kram Ullis

Madeleine Berglund sa...

Hej!
På onsdag har jag en utställning på bloggen, vad temat blir presenterar jag då. Kika in och utmana mig gärna med en helt annan tolkning.

Tack, vad snäll du är som säger att jag är modig. =)

Jag ska nog till Formex på fredag. Kanske ses vi där? Kommer du vara där då? Vore kul att säga hej till dig!!!

Kram kram
Madde