söndag 26 september 2010












Höststäding ute vid torpet.

Oj vad vi har jobbat hårt i skogen
under helgen gubben och jag,
det värker i kroppen lite här och där,
ovana rörelser och tungt,,, puuhh.
Men nu är det fint och öppet.

Vi har tagit ner små träd och sly
eldat upp allt för att det skall vara
rent och fint till våren och för att
brandrisken nu är minimal.
Höstluften har inandats det har småregnat
inte varit kallt och det har blåst i
rätt riktning.
Jag har målat om ett skåp,
visst blev det fint.
Haregott!

4 kommentarer:

Vintage sa...

Härligt att hitta hit till dig! Ha en skön söndag kväll kram susanne

Anonym sa...

Torpet,ett paradis.
Kram Syss

Madeleine Berglund sa...

Åå har du en audi? Lyllo dig. Jag vill också ha en audi. I alla fall så vill jag provköra en audi. Haha. =)

Jaså, men ååå, det låter jätte spännande med reportage. Håll mig uppdaterad, jag är så nyfiken så. =)

I helgen träffade jag Ernst, han är ju helt underbar i verkligheten, men det visste jag redan. Ljuvlig man!!!

Hur var det i torpet i helgen? Eldade ni mycket som planerat?

kram kram kram
Madde

Inspiration i vitt sa...

ååå så fint ert torp är, härligt ställe att få vara på. ha en trevlig helg och kram på dig/Ingela.