lördag 18 september 2010

Snyggt och Minimalistiskt.













Vi är i full planering för ett rum i rummet
i Duvanhuset, många idéer finns, men denna
bild kanske är i minimalistiska laget.
Nej det skall bli mastigt, vackert, rejält,
snyggt och minimalistiskt på ett snyggt sätt,
allt kommer att falla på plats eftersom.

Grundstommen är ett stort bord, nu skall
vi finna stolar och lite industriella
inventarier som passar.
Skall bli jättekul och visa bilder
när det är klart.

NI som bor häromkring har väl inte
missat tävlingen som Duvanhuset har
gå in och anmäl er, jättefina priser.
Trevlig helg och Haregott!

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Jaaa, taaack, nu har den kommit. Såå fin så jag dör. Min mamma har fotat mig idag med förklädet så det kommer upp på bloggen nästa vecka. Tusen tack igen!!! Kramar Madde

Ps. Den stora vita vågen från torpet är ju så klockren. Var har du fått tag på den?

Kram Madde

Marita sa...

Ja, det är kanske lite för spartanskt och minimalistiskt för min smak!! ;-D Men jag gillar rummet, väggen, fönstren....mmmm vad man kan göra mycket läckert där!!!! Vill ha!
kram, Marita

Anonym sa...

Skönt att se denna härligt avskalade yta, jag är så trött på allt som bara står till ingen nytta.Tror på funktion, det är nog framtiden.
Lillsyss