fredag 26 september 2008

Köpa lite snygga kläder


Var på shopping i dag. Det finns så mycket fint. Skulle köpa lite nytt. Jag tror att allt som hängt i garderoben krympt under sommaren..........eller har grillningen satt sina spår ? Jag kom i kläderna jag har, men snittet var inte vackert. Nu måste jag köpa något nytt , jag skall inte ta den där vanliga storleken 38 och tro att den blir bra , för jag skall ju börja gå... jag skall inte äta osunt ... 40 den storleken blir nog bra för den brukar jag ha "ibland" fast den stramar något,den också, har jag gått upp i vikt eller ??? Så kommer den tanken. Det är något fel på storlekarna jag tror det. Pust.... dra in...pust...


Nej jag säger som tjejen på kortet.
Nu för tiden kan man inte välja, man får ta det man kommer i.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska inte gnälla du inte som är så snygg alltid:)