torsdag 18 september 2008

Nu skall jag sätta igång

Nu kommer jag att sätta igång med min bloggsida och visa lite fina bilder och tips på hur
vi har det på vårt torpställe .Vi köpte sommartorp i augusti i fjol. Vi har länge letat efter ett mysigt ställe som inte ligger för långt ifrån vårt permanenta boende och vips så var det bara där.
Husen ja det är två, en storstuga och en lillstuga , ligger vid sjön ,vi har bara två mil att åka dit ,mycket jobb, händig man, jag har mycket idéer och älskar inredning och trädgård.
Vi har i princip renoverat allt. Vi har haft fullt upp men att leta gamla fönster ,dörrar, skåp, inredning för att få det som vi vill ha det och det är inte färdigt än...........Mycket jobb kvar.
Tur att jag har en så händig livskamrat jag skissar och han fixar.
Under hösten kommer jag att visa lite bilder från torpet, berätta lite om mig själv och vårt torp liv.Visar lite inne och utebilder redan nu. Hare gott .
Välkommen igen!
torperskan

2 kommentarer:

Anonym sa...

mamma og eg har sett på din fine blogg,den e kjempefin. gleder oss til flere bilder kommer

här är gudagott att vara sa...

Tack goa ni!för att ni tittat och gillar min blogg. Det kommer mera
Haregott.