onsdag 3 juni 2009

SUNNE CATWALK

















Det har varit CAT WALK i sagolika SUNNE.

En fantastisk mode och hår show ägde rum i Sunne
på lördagskvällen, där visades badmode, fritidskläder,
lätta fräscha sommardresser, vackra festkläder,
söta barnkläder och herrmode, allt från butiker i Sunne.

Sist ut Extreme Models
Min dotter Mariell hade sytt upp
extrema vackra kläder och sminkat ursköna
modeller. Allt var utom det vanliga
och helt fantastiskt.
All håruppsättning fixade Frida Larsson.
Ja den vackra modellen i inlägget tycker
jag säger allt.
Haregott!

8 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Tack för kommentaren hos mig :-). Vilken duktig dotter du har, sminkningen är verkligen annorlunda och vacker. Vilket härligt bloggnamn du har. Kram, Anette

♥ Pia... sa...

Hej och vad häftigt..duktig dotter har du med......kram..PIA

Anonym sa...

Vacker bild, vacker tjej o en duktig sminkös!

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vad kul!Och så fin hon är:)
Kram Lallis

Unknown sa...

Tack för din kommentar om repotaget i drömhem! Den värmde! Vilken vacker dotter du har!!! KRAM Petra

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med mode show.

Ha det bra!
Kram Ullis

Anonym sa...

Jag har sett din dotter jobba,
hon är en toppentjej.
Jättefint var det i Sunne.
Trevlig helg!

Inspiration i vitt sa...

ååå vad häftig det hade vart att få vara där och titta. Vilken duktig och kreativ dotter du har.

Mitt kärlekspar som jag har i min trädgård har jag hittat på ett loppis för många år sedan.

Kramar till dig/Ingela.