söndag 14 juni 2009

Änglar fotograferas.
















I dag har jag varit och tittat på fotografering
i ett mycket speciellt, vackert möblerat hus.
Min dotter skulle fotografera änglar för ett
kommande projekt.

Dessa bilder kommer inte att användas
så jag fick lov att visa dem.
Helt Underbara.

Det eviga regnandet har gått över till blåst
i dag, så här i huset har vi myst inne.

Jag har suttit och fyndat en del på nätet
som jag är så glad över
bla en jättesöt blus.

I morgon börjar min semester.
Haregott!

5 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Jag tackar ödmjukast för att du tipsat om vår kommande inredningsbok, den har gått till tryck så det dröjer några veckor till.
Vilken vacker bild.
Kram på dig/Ingela

här är gudagott att vara sa...

Ja att få vara med i detta hus och få se fotografering av dessa vackra tjejer var en upplevelse.
Haregott i veckan!

♥ Pia... sa...

Hej...spännade med fotograferingen..änglar..ja det gillar vi:)..blåste du nästan bort..men sola sken väl ändå på dej va..blåste nog lite här med...semester..såå gött...heej..PIA

Huset vid ån sa...

Åh, Såå fint det ser ut!! Ha en jättebra vecka! Kram Therese

Unknown sa...

Hejsan Vännen! Allt gott med dig? Själv är det toppen det har börjat lugna ner sig lite med boken och allt. Tack så hemskt mkt för tipset om vår bok, blir så jätte glad att du ville skriva om den! Stora Kramar Petra