måndag 11 april 2011














Nu är det inte länge kvar till påsk
mina vänner. Ägg, hönor, tuppar, kycklingar
påskkärringar och god mat.

Snön har smält bort och det tittar fram
vackra plantor i rabatterna och buskarna
knoppar. Härligt!!!
Det var så varmt och skönt i helgen så
här storstädades det i trädgården så
nu är det så rent och fint överallt.

I nästa inlägg skall jag berätta vad jag
pysslat med under en längre tid och en hel
del av dygnets 24 timmar
Startat ett eget företag,,,,,,LER.
Haregott i solen!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Spännande...! Undrar...

Jag har inte ens börjat pynta eller pyssla inför påsk. Men en bukett påskliljor räcker väl ;)
Kram Maria

BITTE sa...

Önskar dig lycka till Anna-Bell med ditt nya företag.Såg fönstret på Anitas brödbod så vackert du hade gjort.här har vi också städat i trädgården och tagit fram påsksakerna och sitter ute och njuter i solen och äter mat.Imorgon åker vi till Nashville ska bli så kul och underbart.

Vi måste träffas och ta en fika,fått tidningen lantliv 2 ggr nu njuter när jag läser,får massor med bra ideer på god påskmat och inredning.

MÅNGA KRAMAR BITTE

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Jaaa, det är gott. Mums :)

Ååå vad spännande att få se, det ser jag fram emot, hihi.

Ha en fin tisdag!
kram Madeleine

Annika sa...

Hej du! ja nån köpmanndisk är det tyvärr inte utan en bakelsedisk från ett konditori.... marmorskiva med en glasbur ovanpå.... rak upp bak och sluttande fram.... med 2 hyllor.... har frågat en tjej om hon är intresserad så hon har först tjing men jag ska kolla med henne o ska hon inte ha den kan jag skicka bilder till dig om du är intresserad...:) spännande att se vad du har hittat på.... väntar med spänning på bilder..:) Kram Annika

Annika sa...

Har allt tänkt mig dit en tur..:) får se om ja törs ge mig te känna... :) Kram Annika

♥ Pia... sa...

Oja så du ska göra något spännande :) kul.. Fick förresten din syrras telefonnummer.. och jag rongde och ringde möra meddag kväl fick inge svar..så tillslut gav jag upp:).. du får gärna får hälsa henne att hon kanske kan ge mej en mailadress nästa gång om hon vill:)..Pia