tisdag 19 april 2011





























Visar bilder från en härlig påskmarknad
i Köla som min goa syster organiserade
under helgen.
Vackert och riktigt påskigt.
Gult, orange och svart, levande höns
målade ägg och massa fjädrar.
Många duktiga hantverkare fanns på
plats med sina fina alster och det
strömmade in folk.

Jag har startat ett eget nytt företag.
KREATIVA RUM.
Home&Butik styling.

Jag LER och svettas.
Farit runt och fönsterskyltat
i flera butiker,homestylat hus
för försäljning och träffat kunder
och mäklare.
Jättekul!!!!
Jag berättar mer och visar fler bilder
i nästa inlägg.
Haregott i PÅSK!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra bilder från påskbazaren syrran!
Svettas inte inför de nya arbetsuppgifterna i ditt nystartade företag,jag som alla andra VET att du är bäst.
Kram från syss!

♥ Pia... sa...

Hej.. ja jag kom mej inte dit.. ringde sösstra di några gånger men fick inte tag i henne så det fick stå över.. nu svämmer pysselkörga över som tur är så får ja stå på Hem T gårn te skärtorsdan.. men om ho läser detta söstra di så får ho gärne höre av se te mej OM näste bazar eller va de blir..Pia

♥ Pia... sa...

och förresten grattis till nytt företag..

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du har startat eget, mycket verkar du ha att göra också, härligt...

Önskar dig en fortsatt trevlig påsk!
Kram Ullis