måndag 4 april 2011














Trädgårdsmässan i Stockholm.
Jag kom inte i väg på mässan
Nordiska Trädgårdar i år,
det var så myket annat som måste ordnas.
Jobb, planering och bilköp.
Men nu hoppas jag att det bär av
till Örebro DIN TRÄDGÅRD under helgen.
Mässan har många utställare och
föreläsninga, Mandelmannen på
lör kl 12.00 skall jag lyssna på.
Att gå på mässor är givande.

Bilden i inlägget är från
Nordiska Trädgårdar Stockholm jag
har lånat den av Madeleine med
fina bloggen Mitt Hem och Jag.
Haregott!

4 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp!
Vill bara kika in och önska dig en fin inspirerande inredningstisdag, hihi. :)

Tack för att jag nämns i ditt inlägg, vad kul. :)

Kram Madeleine

♥ Pia... sa...

hej..intresserad är jag och ja jag har försökt komma i kontakt med din syrra... men det telfonnumret som jag fann på hitta.se hade upphört så det är lite svårt att ta kontakt.. OM du kan och vill får du gärna säga detta till henne..:) Pia

Anonym sa...

Mysig bild!
Syss!!!

Magnus sa...

Hej vad kul att du lagt ut just denna bild =) Det är en kär vän till mig som gjort den montern! Han är superduktig! /// ha det bäst //magnus