torsdag 11 november 2010

Min bild i Expressen.













I morse läste jag tidningarna på
nätet som vanligt.
På Expressens sida kan man
läsa och se Camilla Henemark
Jag var lekkamrat med kungen,,....

Så tittar jag längre ner på sidan
och där står det
Mystorpet inrett med stil.

Så kul nu ligger bilden ute på
huvudsidan och jag hoppas få ännu
mer kommentarer.
Tack goa ni som tittar in till mig
på bloggen och kommenterat bilden.
Lite overkligt faktiskt att se sin
bild på en sådan besökt nätsida.
Bilden är så perfekt så ni får se
den här igen.
Jag skickar en extra hälsning till
goa släkten i Mo i Rana.
Haregott!

9 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Tack! =)

Julrosor är verkligen ljuvliga, så vacker och vintrig.

Ja, du menar att du vill låna en bild till bloggen? Det går jätte bra så länge det står att det är jag, Madeleine Berglund och mitt bloggnamn som är länkat finns med. =D

Ullared närmar sig, jippi, hihi.

Ha en underbar helg!
Kram Madde

Unknown sa...

Vilken vacker bild..:) Ska in å kolla på expressen oxå..:)) Ha en riktigt mysig fredag..Kram/Annelie

Marina sa...

Verkligen lycka till med allt!
/Marina

Marita sa...

Wowwww så vansinnigt fint!! Ett absolut drömkök! Helt i min smak!!!
kram, Marita

Inspiration i vitt sa...

åååå så roligt att dit fina fina torp är med. Du har det så vackert så jag blir alldeles knottrig hihi. Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Japp såg det, kul det är du så värd!
Kram syss

Madeleine Berglund sa...

Ja, men det är ju kalasbra det. =)

Hur står det till med dig efter helgen?
Själv är jag...trött..haha.. Den långa bilresan och vistelsen på ullared var rolig men man känner sig lite mör. Fast det är det värt. =)

kram kram Madde

bitte sa...

SER FRAM EMOT ATT KOMMA TILL DITT MYSIGA TORP ANNA-BELL.DU HAR GJORT SÅ VACKERT DÄR OCH HEMTREVLIGT. VILKET SMULTRONSTÄLLE.

KRAM BITTE.

Anonym sa...

Finaste torpet som finns!
Du är så himla duktig moster!

Kram Anna