måndag 15 november 2010

Pyssel i helgen.



















Jag har pysslat under helgen.
Det skall bli JULEFINT i min
utställning i Karlstad.

Som vanligt blir det att jag tager
vad jag haver. I denna krona har jag
vit ull, rött och vitt ullgarn,
pepparkakor, gamla kakformar,
silverskedar, glaskulor, röda band
och enris.
Den skall få hänga över det gamla
vitmålade slagbordet.
Jag skall visa er bilder när
jag är klar med allt.
Jag tycker själv att den blev
riktigt fin.

Tom jag har hälsat gubben, hälsa
din goa familj.
Haregott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin!
Kram på dig ,du kan det här du.
Tror att många kommer att ta efter.
Lycka till med ditt Julrum i din utdställning.
Kram!

Anonym sa...

Jepp det kopierar jag på stört, utmärkt syrran!

Unknown sa...

Jag gjorde en liknande på dagis....men jag hängde mågra gamla pepparkaksformar i den oxå.

Unknown sa...

Jag gjorde en liknande på dagis....men jag hängde mågra gamla pepparkaksformar i den oxå.