måndag 12 september 2011

















Material med struktur.
Rent och ljust.
Naturens färger.
Trä, skinn, ull, lin, bomull
kvistar, kottar,,,,
Passar mig utmärkt, jag Ler.

Jag har kollat runt lite på höstens
inredningstrend, den här bilden från
Sköna Hem är så vacker enkelt
och lite "man tager det man haver"
Sammet i mossgrönt det råa träbordet
den yviga mattan de avskalade störarna
till lampfötter häftigt och lite "nytt".


Sköna Hems Stilkompass 2011.
Skogen, svensk tradition, odekorerad
funktionalitet och egensinnig mönstermix
det är höstens starka inredningstrender
enligt inredningsexperterna.
Det framkom även på Formex Mässan.

Nu skall jag dyka ner i färgburken igen.
Haregott mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy då...giller´t inte. Nej håller mig nog till det vita.
Kram från syss.