tisdag 6 september 2011

Min Atelje.














Äntligen!
Nu har jag äntligen fått tag på en
atelje,,,, jag Ler.
Här skall jag samla alla mina möbler,
korgar, glasburkar, fönster,trätråg,tyger
ja allt som jag använder för homestyling
och fönsterskyltning.
Det skall bli så skönt att ha allt samlat
på ett och samma ställe.
Här kan jag måla, sy, planera och fundera.
En stor lokal på andra våningen med stora
härliga fönster och mycket ljusinsläpp.
Just nu ser det inte så vacker ut
men det kommer att bli så fint.
Visar en förbild så ni får se
så kommer det en efterbild när det är klart.
Haregott i regnet mina vänner!

5 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL!
Jag vet att det kommer att bli så bra för dig.
Kram!

Madeleine Berglund sa...

Heeej!

ÅÅåå men guuud vad skoj, vad härligt med en atelje. Vad skönt för dig att ha allt samlat. Hoppas vi får se fler bilder därifrån så småningom.

Nu åker jag till London, vi hörs sen, hihi. :)

kram Madeleine

Anonym sa...

Gött de syrran!
Kommer o inspekterar så fort jag kan.
Kram

Anonym sa...

Hej! Vad roligt det låter! Då kan du åka och fynda desto mer oxå nu då, solareturen mm..:) Vilka fina stylinguppdrag du har utfört, kul!
trevlig helg!!
/Majas skafferi

Granne med Selma sa...

Gud, så spännande!
Lycka till