måndag 30 mars 2009

Köket

















En bild från köket
nu är allt näästan klart.
Jag är så nöjd ler.

Nu mina vänner är det TÄVLING!

Så här har jag tänkt att det skall gå till.
Jag har ett lyckonummer mellan 1-40. Du får gissa.
Den som kommenterar och gissar rätt först får klockan.
Jag läste på Lantlifs blogg att det är så inne med fickur
så nu tänker jag lotta ut en av mina.
Länka gärna.

Jag har passerat 6000 besök på min sida nu.
Det är Helt Otroligt.
Tack alla ni som tittar.
Lycka till alla och Haregott!

45 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blev , vilka fina bilder!
Jag gissar på 2.
Kramis

Anonym sa...

O, va fint! Ja detta var verkligen du...
Kram lillsyss.

♥ Pia... sa...

Hej...gissar på 3...:)..och länkar så klart...vad fint kök...PIA

Anonym sa...

Vilket vackert hem du har, blir imponerad!!!!!
Älskar det vita, ljusa.
Tror att numret du tänker på är 37.
Hälsningar
Britt-Marie

bmjkil@telia.com

Marie sa...

Hejsan, tror du har lyckonummer 7, kanske :)

Länkar till din tävling från min sida,kika gärna in hos mig. har även jag en liten utlottning, ha det gott, kram Marie

Birgitta sa...

Hej
Jag gissar att du har 35 som lyckonummer.
Birgitta

ANNIKA sa...

Grattis till alla besök!
Gissar på nr.24 och är med och hoppas på tur...
Glad Påsk!
ANNIKA G

Efter behag sa...

Trevlig tävling jag gissar på nr23

Hälsningar Ann-Louise

ANNIKA sa...

Hej!
Får man gissa fler ggr.???
Chansar isåfall på 10 den här gången
Kram ANNIKA G

Annika sa...

tar en rövare o gissar på 14.... hittade hit via Pia o kommer gääärna tillbaka o hälsar på.... Kram Annika

Anonym sa...

Hej!
Vilka härliga bilder du har på din blogg.
Tror att lyckonumret är 17.
Länkar från min blogg.

Hjärtat Mitt sa...

Jag vill oxå gissa.
Jag tror att det är 36.

Kram Mari i Marieholm

heavenandearth sa...

Hihii!

Det var lite annorlunda!!
Kulit!!
Min gissning får bli.. 33!
Det dök upp i skallen!
Det tycker jag är ett bra turnummer!!!

Mitt eget är 13!! Bra siffra! Den får jag vara ensam om!! haha!

Vad fint du har det! Både hemma o i stugan!
Det sista inlägget, bilden var väl från torpet?
Såg iaf jättefint ut!!

Ha en härlig vårvecka!!
Kram! Iréne

Anita sa...

Mitt forslag er: 11

Du har en nydelig blogg !

Hilsen Fama

Anonym sa...

29 tror jeg.

An. Norge

min mail: an_mo1@hotmail.com

Annika sa...

Tar dig på orden o gissar igen....:) 22 tar jag denna gång..... nu ska lag ta o sätta mig o kolla igenom din blogg från början..... har ju lite tid över så här på morgonen i nnan allt drar igång...:) Kram Annika

Efter behag sa...

Jag gissar en gång till på nr 9.

Nu ska jag in och läsa i din fina blogg.

Hälsningar Ann-Louise

Anita sa...

Om vi får tippe flere ganger ? tipper jeg 5 eller 19.

Egentlig tror jeg det er din datters fødselsdato. Men jeg har ikke klart å finne det i bloggen din.

Hilsen Fama

Maud sa...

Och jag tror att numret är 36!!

Anita sa...

Hva med 40 ?

Hilsen Fama

ANNAANNA sa...

Om du har samma lyckonummer som jag så är det nr 13 (någon pratade om den siffran ovan men valde den inte).

Jag skulle så gärna vilja ha klockan så jag hoppas vi har samma siffra *smiles*....

Millah sa...

jag gissar på 6 ?

annmari sa...

Gissar på nr 21, bra kortnummer

annmari sa...

eller kanske 12

annmari sa...

Inget rätt än? Då gissar jag på 30 idag

Annika sa...

Ä ju lite stönig så jag gissar igen ..... Tar 27 denna gång... :) Kram Annika

Anki Johansson sa...

Jag gissar helt enkelt på nummer 1 då.

ANNIKA sa...

Nej men det här var svårt..Att ingen lyckats gissa rätt..????
Då gissar jag på mitt eget turnr. 20 ...
gustafsson.57@hotmail.com

annmari sa...

Idag blir min gissning 31

ANNIKA sa...

Hejsan!
idag gissar jag på 4.,inte många kvar att välja på...

ANNIKA sa...

Men det måste vara din dotters födelsedag ,alltså nr:16,eller????

annmari sa...

Idag gissar jag på 25

annmari sa...

Kan det vara 39?

annmari sa...

Jag fortsätter väl då. Kanske 8

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag gissar på 15!!!

Har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/april/fickur-tills-ngn-gissat-ratt.html

Louise sa...

Oh, fickur :)
jag har jättelänge velat ha ett jag sett hemma hos mormor, men hon är ganska fäst vid det själv, hihi.
min gissning är... 28!

Finessan sa...

Jag gissar på 26! Vilken trevlig sida du har.

Anonym sa...

Jag gissr på 18! :)

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Cecilia - cilla1983@hotmail.it sa...

Nummer trettiotvå!

Anonym sa...

Hej igen! Om jag har förstått det rätt så får man gissa fler gånger? :) Isf gissar jag även på 1.

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Emma T sa...

Jag gissar på 8, de är själv mitt turnummer så:)

ingen som gissat rätt ännu?
hur många gånger får man gissa?

Emma :) sa...

Hm.. jag gissar på nummer 3

håller tummarna!

TESS sa...

Jag gissar på 5, som även är mitt lyckonummer! :)

t.wahlsten@hotmail.com

annmari sa...

Dagens gissning är 34

annmari sa...

Hihi, man kanske ska kolla startsidan också :-)

Vart skickar jag adressen?

annmari :-)