onsdag 11 mars 2009

Vackra bilder



Hej mina vänner !
I dag visar jag några härliga bilder
från min gamla arbetsplats.

Här hemma är vi i full gång med köket nu,
vi skall hämta köksinredningen i dag
och ugnen och spishällen får vi levererade
på förmiddagen i morgon ler.

Det blev så fint med pärlspont på väggarna
och gamla lister med fin profil
runt fönster och i taket.
Vi valde enkla släta köksluckor,
som skall få fina vita knoppar.

Jag tycker om enkelheten jag vill
inte ha det krussidulligt det lutar
nog mer åt att jag är minimalist
här hemma.
Jag vill ha mer möbler,
saker och loppisfynd omkring mig
i vårat älskade torp.

Det är mycket nu men jag lovar
det kommer bilder.
Jag är inne och läser hos er
men har varit dålig på att kommentera
jag kommer att bättra mig när tiden räcker till.
Haregott Alla!

Inga kommentarer: