fredag 31 juli 2009

















Så trött man blir på detta regnande.

Finns det sol någonstans i detta landet?
Jag tycker så synd om alla som har och haft
semester under denna långa regnperiod.
Visst man kan besöka vackra platser
gå på utställningar och besöka museum
för att bli på bra humör, men tänk vad det är
härligt när solen skiner.

Jag tog i några vackra bilder på min stora
vas fylld med ormbunkar, klematisblommor och tistlar,
jag stoppade ner allt utom tistlarna under vattenytan
det blev så vackert.

Jag är fortsatt sjukskriven för min onda nacke,
så jag skall fördjupa mig i böcker om en inredningstil
som heter shaker stilen. Jag tror att den kommer
mer och mer, lantlig, enkel och med lite mer färg.
Jag kommer att visa bilder och fakta i ett senare
inlägg.
Så mina vänner välkomna tillbaka.
Haregott!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Spännande med shaker stilen det var något nytt. har inte hört det förut så visa gärna bilder. Vi har en Buick Super Riviera från 1956. Nu börjar den bli klar så det är så kul att åka med den.
Hoppas att det blir bättre med din nacke.

Ha en bra helg!
Kram Ullis