onsdag 10 december 2008

Vakre Hjem interiör


















Det finns mycket vackert bakom en dörr.

Vackre hjem som tidningen heter visar många vackra hem,
men jag har fått se så många fler vackra hem,
Hos Er!
Jag tycker det är så fantastiskt.
Alla visar sina vackra hem och man får tips och idéer,
många skriver också bara så himmmmla bra inlägg
och alla fina butiker som man har fått titta in på !!!!
Butiker som jag inte visste att de fanns.
Jag kan dela med mig av mina bilder och idéer till er.
Det är jättekul i bloggvärden.

Haregott!

2 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Vilken otroligt vacker dörr den skulle jag inte ha nåt emot att äga.
Kul att du tittar in till mig och tack så mycket för rara ord.
Kram/Ingela.

Gårdsromantik sa...

Godmorgon!

Vilken underbar pardörr du visar - en av mina absoluta passioner - jag har 5 st - men säg det inte till någon annan! ;-)

Ja tänk om man kunde teleportera sig till alla härliga loppisar ni har söderut! Oj vad jag skulle bli fattig - men lycklig.

De där ringarna tror jag är servettringar - så underbart vackra.

Kram Maud