måndag 11 maj 2009

Trädgårdstolar på loppis

















Måste visa lite mer av mina loppisfynd.

Stolarna köpte jag för 15 kr st
vilket fyndpris, de passade så bra här hemma.
Stolarna skall få behålla sin vackra matta gröna färg
rosendynorna köpte jag i fjol.
Dynorna blev så fina i stolarna
lagom med rosor, romantiska och rustika
på samma gång.
Vattenkannan är i samma färg som stolarna men
den saknar silen tyvärr, den får funka ändå.

Visst är det roligt med annorlunda vackra utemöbler
det finns ju massor att välja på,
jag har varit ute och tittat runt lite.

Haregott ALLA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gulliga...köpte du dom när jag var med? Nog för du hade släpkärra och lastade på men dessa såg inte jag!
Syss

Annika sa...

Varför hittar andra sååå fina saker på loppis..... Kram Annika