onsdag 20 maj 2009

EN VACKER INREDNINGSBUTIK










BOHAGET i Kil som öppnade för ett halvår sedan
tycker jag är en mycket vacker inredningsbutik,
jag föll för den direkt.
Allt är så smakfullt utplockat och har en enkelhet
och en funktion som jag gillar.

Här finner man många vackra ting och möbler.
Urnorna med friska vackra rosa pelargonier är
en fröjd för ögat.
Trådfat, zink, plåt, smide, glas, stolöverdrag
gardiner och vackra handgjorda svenska vita möbler.

Butiken man måste besöka om man är intresserad
av inredning.
Haregott!

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter som en mycket fin butik:)
Ha en skön kväll
Kram Lallis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Ser jättefint ut i butiken!
Vilka härliga totpbilder du visar!
Hoppas du får en skön helg!
kram
nina

Annika sa...

Ytterligare ett butikstips att ta till sig...man passerar ju ibland.... kram o trevlig helg.. Annika

Unknown sa...

Åh det låter ju som en vacker butik, ditt måste jag åka någongång och till änglarum, det ligger i närheten eller? KRAM Petra

Anonym sa...

Det verkar vara en butik i min smak också.
Dit måste jag åka.Tack för tipset
och för en fin blogg.
En som gillar fina ting.