onsdag 28 april 2010

Torpet.


















Ja det blev rent och fint i torpet.

Nu är det utvädrat och torkat överallt
nu återstår fönstren,,,pua visst är det jobbigt!

Jag skall ha mycket krafter och tålamod när
jag skall ta tag i den biten,
det är många små rutor som skall glänsa.
Jag får ta det någon annan helg.

Ute blev det krattat och eldat, gubben sågade
ner en massa smågranar så nu är utsikten
total, det blev så jättebra.

Till Valborgsmässoafton blir det kalas
vi skall grilla och mysa hela stora familjen.
Haregott!

4 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Hei AnnaBell! Håper dere hadde en fin Valborgsmässoafton!! Så mysigt det ser ut på badet på torpet! Hils damene på Nytt & Nött! Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Nice nice är vad badrummet blev :)
Duktig du är mostra!
Får komma och kika in i torpet snart, har nog blivit mycke ändringar sen jag var där sist :)

Kram Anna

Marita sa...

Vad fint du har gjort! Smakfullt och enkelt! Gillar jag!
Pust, att putsa fönster med en massa spröjs är verkligen tålamodsprövande...oj oj oj!!
kram, Marita

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att få städa och fixa. Ser så mysigt ut.

Kram Ullis