fredag 2 april 2010

PÅSK I BUTIKEN.








Åter en Påskhälsning.

I dag tittade jag in på bloggen
http://villaklaraberg.blogspot.com/
Det är jättetrevliga Jorunn som startade
blogg i januari som skriver och tar så jättefina bilder.
Hon är stolt medlem i NIB Norsk interiörblogger.

Jorunn besökte vår butik förra veckan, hon frågade
om hon fick ta bilder för att visa på sin blogg
och det fick hon ju så gärna.
Vi pratade länge, och vi kom fram till att vi
hade många gemensamma intressen.

Så kul och vilken tur att du tittade in Jorunn
jag hoppas att vi kommer att hålla kontakt.
Dina bilder från vår butik är jättefina och jag känner
mig stolt.
Tack snälla du.

Klicka på bild till höger, gå in och titta på
villaklaraberg och se bilder från vår butik.
Jorunn har en jättefin och trevlig blogg.

Haregott!

4 kommentarer:

Granne med Selma sa...

En riktigt God och Glad Påsk önskar jag dig!
Kram Sussie

Hos Jorunn sa...

Tusen takk for de fine ordene, AnnaBell. Gleden var på min side, takk for at jeg fikk ta bilder og så ble jeg jo kjent med herlige personer som deg!! I will be back!!! Kommer en tur i løpet av april og da kommer jeg innom deg vettu:) Du må hilse såå mye til AstaLena og Anette fra meg. Fortsatt god påske! Klem fra Jorunn

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina bilder. Vilken härlig butik du jobbar i.

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK♥
Kram Ullis

salige lavendel sa...

Hei! Ja, jeg fant deg via Villa Klaraberg. Hun ga jo en skikkelig fristende og god reklame for butikken din! Helt nydelige bilder.