måndag 18 oktober 2010

Höst.
















I dag fick jag ett mail.

Roligt, spännande och vi är så stolta.
Bilder från vårat torp kommer att komma med
i ett inredningsmagasin, försommaren 2011.
Jag skall nog berätta för er vilken tidning
det är när det är så dags.

I går var jag på auktion, det blev en del
roligt som jag köpte, jag skall visa er
en annan dag.
Mycket allmoge fanns det på den auktionen
trätråg, skåp, bord, bakskivor, järngrytor
pedistaler och stolar.
Tre Leksandsdtolar ville jag ha men de
blev för dyra.
Haregott!

7 kommentarer:

Mammans Dagbok sa...

Va KUL och spännande!! Nu ser jag framemot att höra vilken tidning det är, å förstås att få se resultatet!
KRAM

ingrid sa...

hei
det høres kjempespennende ut, du e sååå flink.
Gleder oss til å se reportasjen:))
hils til alle


hilsen ingrid

Anonym sa...

Jag säger bara : Det var på tiden!
Hoppas man får lite inside information :)
Syss!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

nej o nej, jag har inget landställe men vänner till familjen har skaffat det precis. =)

Åå vad kul har du varit på auktion, det har jag aldrig varit hör och häpna. Det verkar väldigt kul och spännande tycker jag.

Jag håller med dig helt och fullt, Leksandstolen är fantastisk. så enkel men så snygg. Tidlös och passar in precis överallt.

Ha nu en riktigt fin tisdag!
kramar madde =)

bitte sa...

HEJ ANNA-BELL oj vad kul för er. det ser ut att va ett riktigt smultronställe. nästa g´ång du ska på auktion följer jag gärna med,det är så kul. vilket härligt höstväder vi har tog en långpromenad på fm i solen. är i måleriet mycket nu och gör lingonkransar.

DU ÄR JU ETT PROFFS PÅ INREDNING GRATTIS. STOR KRAM BITTE

Anonym sa...

Sännande, det skall bli kul att se alla bilder. Kom i håg att tala om vilken tidning det blir!
Ni är så duktiga.
Kram på dig.

Mammans Dagbok sa...

Det funka :-)