onsdag 6 oktober 2010

Andlighet Tro Yoga Meditation













Jag måste berätta var jag var i går.

Yoga, andlighet, meditation och tron.
Detta är mycket omtalat och ligger i
tiden just nu,,, intressant.
Kolla Tv4 och Malou Efter tio.

Jag var på storseans med Terry Evans
(känd som medium i Det okända)
i går, han kom till Jössefors Folkets Hus
och vi var 300 personer som kom för att
kanske få en kontakt med våra avlidna nära
och kära.
Jag fick ingen hälsning från andra sidan
men många andra i lokalen fick det.

Det var min första medverkan vid en seans
och kanske inte min sista,,,vi får se.
Ett litet tecken hade jag nog velat ha.
Haregott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Andligheten ligger i tiden med jämna mellanrum, men nu tror jag att folket har förstått detta att kroppen o själen är ett,inte två olika element!
Meditation gör under, yoga är ett utmärkt sätt att skapa sinnesro.
Kram från syss, glömde tala om att det var jag som skrev i tidigare kommentar.

Anonym sa...

Seans så spännande!!!!
Jag skall prova på yoga, det är nog gott för kroppen och själen.
Kram!

Inspiration i vitt sa...

men guuuu så spännande och terry är verkligen seriös och han är såå intressant och spännande. ha det gott och kram på dig/Ingela.

Ullis/Leva på landet sa...

Så spännande! Yoga gillar jag, passar mig bra.
Ha en bra helg!
kram Ullis