onsdag 13 oktober 2010

Stoltokig.


















Jag är tokig i stolar i alla former
fyrkantiga, runda, enkla, gamla, trasiga,,,
Nu har jag köpt en igen.
Den skall fixas till så den blir som jag
vill ha den.
Den traditionella leksands stolen gillar
jag mest av alla och jag den i olika
storlekar både här hemma och i torpet.
På bilden visas stegstolen.

I dag har jag krattat löv och klippt ner lite
träd här hemma, vilka härliga färger naturen
och trädgården har nu och vad höstluften är
skön att andas in, plus att solen tittar fram.
Hösten är inte så illa i allafall.
Jag är ju en vårmänniska.
Haregott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stolar är kul.
Kram på dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar också leksandsstolar, kanske för att jag bor i Leksand ;) Härligt att få fixa ute, får bli i helgen här.
Hoppas att du får en skön helg!
Kram Ullis