söndag 30 november 2008

















Hej alla julpyntare!
Nu måste jag visa bilder från Julmarknaden vid hembygdsgården i Köla,
vilket engagemang av bygdens folk de hade gjort det så fint (lillsyrran med sambo är några av eldsjälarna)
Vi var där igår och jag blev helt tagen. Textilkonstnärinnan Marga Nilsson har i ladugården byggt en utställning "Julbord i skogen" det var fantastiskt fint.
Vilken härlig människa, hur har hon fått till allt det så enkla naturliga och vackra.
Marga Nilsson fick kulturpriset från Eda kommun förra veckan, jag säger Grattis!
Marga sålde även sina egna handgjorda alster,jag är så glad att jag handlade av henne. Det blev också lotter hembakta vaniljkakor och en ljuslampett av annorlunda slag.Haregott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt juligt eller hur?
Du är allt en riktig fotograf du, tänk vad många färdigheter du har.
Kul att du tyckte utställningen var vacker vi är stolta över den.
Det är spännande att titta in i din blogg, stolt över dej med ska jag säga!
Kramar från lillsyrran som varar tills vi kan ta dem live!!