söndag 23 november 2008













I dag är det en vecka kvar till 1 a advent.
Jag tycker nov månad gått så fort,
nu blir det att börja pynta!
Jag plockar fram julen till advent,
tycker det är mysigt att gå omkring i huset när det är julklart.
Allting åker fram utom julgranen.
När annandagen kommer vill jag helst ta bort alla tomtar och granen
och städa runt och få fräscht till nyår!! sån är jag.
I dag blir det i alla fall inget pynta av, jag skall åka och jobba.

Haregott och njut av "vintervädret" som vi har fått!

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken mysig blogg du har!

Änglamålningen var fin!

Kram Maud

Anonym sa...

Jag väntar med spänning på bilder från ditt julpysslade hus. Synd att vi bor så långt från varandra syrran.
Jag ska ta mig tid att komma och se det live!
Kramizar från lillsyrran.

här är gudagott att vara sa...

Jag kan tänka mig att du har det hur fint som helst i ditt hus nu
du var ju redan fördig förra söndagen du.Det skall bli jättekul
att komma till er på lördag och gå
på julmarknad och ta en titt till
Hem t Gårn i Chalottenberg.
Kramis.