söndag 29 november 2009

Utställning i Karlstad.
































Under helgen öppnade jag och min dotter
en utställning i Karlstad.
Jag visar bondromantiska shabby chica möbler och
Marielle som jobbar med mycket inom mode och också
är modefotograf, visar ett 100 tal
vackra bilder på modeller och några annorlunda
romantiska bröllopsbilder.

Vi visar vackra bilder
i en underbart hemtrevlig, annorlunda hemmamiljö.

Jag måste berätta att allt har varit så uppskattat
och vi har haft sååå mycket folk hos oss.
Det är jättekul.
Utställningen kommer att ha öppet fram till sista december
har ni vägarna förbi är ni så Välkomna!
Visar lite bilder.
Haregott!

13 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint. Glömde också att det skulle köpas hem ljus så jag hade bara tre helt nya blockljus så det var bara att ta ett påbörjat till idag. Får köpa nytt i veckan så att det blir lite bättre

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Så fint.
Så vackert.
Ingen kan gjöra detta bättre än ni.
Jag önskar dig och din dotter lycka till.
Kör nu tjejer och visa vad ni går för.
Ni är i tiden
Kram från norr!

Lindhagens Anna sa...

Åhh vad fint och roligt att ni gör detta som inspirerar andra människor! När man tittar runt på olika bloggar så önskar man att man kunde bo överallt i Sverige för att komma närmare alla underbara platser. Fast det är ju inte fy skam att bo i Skåneland heller för den delen. Hoppas du får en bra vecka!
Kram//Anna

Anonym sa...

Helhäftigt!

I morron kommer jag och tittar live!!

Anonym sa...

Ja det är jag...glömde säga det!

Lillsyss

Anonym sa...

Jag har varit och tittat.
Imponerande!
Så vackert och så mycket fint att se på.
Lycka till!
En som gillar stilen.

Inspiration i vitt sa...

Hej på dig, inte visste jag att det var du som gjort det underbart fina fina utställningen i karlstad. jag var där i dag och gick runt och bara flämtade över allt vackert. Jag var bara hastigt i Karlstad så jag hann inte så mycket och bråttom hem hade jag oxå. jag frågade tjejen som kanske är din dotter om fönstren var till salu och hon visste inte? de var sååå fina ja allt var vackert, jag sa det till henne med. Hoppas titta in någon mer gång och hoppas att jag ser dig då.
Kram på dig/Ingela.

Madeleine Berglund sa...

Ja, Ernst program måste vi sitta bänkade framför. ETT MÅSTE!!!

Åå men så kul med utställning. Du är ett proffs på inredning, så är det bara!!!

Nu känner jag mig lite slö efter att ha julbakat i några timmar, men ack så roligt det är. =)

Har du börjat julbaka ännu?
Kram Madeleine

Anonym sa...

Ni är såååååå duktiga!!! öppna en butik vettja =) jag lovar att jag skulle vara en stamkund i butiken!!!

Marita sa...

Så otroligt fint!! Vad fantastiskt duktiga ni är på att skapa underbar hemtrevnad! Förstår att er monter är uppskattad.
kram, Marita

Granne med Selma sa...

Måste in och säga GRATTIS till det fina reportaget i FB förra veckan! Du har det i blicken, i händerna och idéerna! Och så roligt med utställningen i K-d! Ska absolut försöka hinna dit innan det blir annat i fönstret :-)
Kram Sussie

Anonym sa...

Ni förgyller hela Karlstad och jag är stolt över att ha er i Duvan-vilket lyft för oss!
Kram Malin von Essen

Majas skafferi sa...

Hej! Ville bara säga att vi är så nöjda med bordet!(och spegeln ;)Synd bara att rummet där det står inte är fixat än..men det kommer! Kanske vågar mig på att visa bilder snart, ändå!
Ha en trevlig 2:a advent!