torsdag 23 december 2010

En riktigt GOD JUL .















Jag vill önska er alla en
RIKTIGT GOD JUL!
Hoppas att tomten kommer med klappar
till er och att ni myser och äter gott.
Julgranen är nu på plats ljusen var
roligast tyckte kattungen, så de fick
vi lägga i en stor hög glascylinder.
Det blev inte mycket i granen och allt
hänger högt, få se om mina kära halm
figurer får hänga kvar.

Grattis Ingrid på din födelsedag
hälsa alla på MO så gott!
Jag tycker det är så kul när du
kommenterar min blogg, tack.

Nu skall vi smaka på skinkan.
Haregott!

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

En riktigt God Jul önskar jag dej.....kram..Pia

Ullis/Leva på landet sa...

Här river katten granen, men nu har vi lagt lite paket i vägen så den klarar sig kanske till i morgon;)
Önskar dig en riktig ♥GOD JUL♥!
Kram Ullis

Annika sa...

Kikar runt lite så här på môran för att önska dig en underbar fröjdefull julafton.... Kram

ingrid sa...

hei.
takk for hilsen:))
god jul til dere alle sammen.

Hos Jorunn sa...

Fortsatt God Jul til deg og dine og et riktig Godt Nytt År!
Klem fra Jorunn