söndag 5 december 2010

JULMARKNAD I KÖLA.


















I Köla kunde man under helgen besöka en
riktig Gammaldags Julmarknad.
Smakfullt, vackert och riktigt
jultradisionellt inrett var den stora
fina ladan. Många duktiga hantverkare
sålde sina fina alster och om man
var sugen kunde man ta sig en fika
eller mumsa risgrynsgröt med hembakat bröd.
Julmarknaden var välbesökt och alla trivdes.

Lillasyster hade organiserat och juldekorerat
hela ladan det var fantastiskt fint,
jag är så stolt över dig Asta Lena.

Pia med fina bloggen
http://pia-vardagsrummet.blogspot.com/
visar mera bilder hon tog en massa foton
hörde jag att tomten sa, Ler.
Jag har lånat dessa bilder av henne.
Tack Pia!

Hoppas att du fixar Påskmarknad
också syrran!!!
Haregott!

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ja hej du.. undras om han .. tomten tyckte jag for runt och tog för många bilder:).. jag var som en sån där fotograf som härjar på kalle anka i tv på jul du vet:).. Håller fortfarande på att öva och öva.... inte lyckas man så ofta med bilderna.. men det sägs att övning ger färdighet.. undrar bara HUR länge!! Ja det är bara trevlit det att du lånade bilderna.. såg riktigt skapliga ut där hos dej:).. Och så trevlig och vilken julstämning det var där.. du kan va stolt över söstra di.. ha de gött och nuuu ska jag vila.. Pia

Madeleine Berglund sa...

Hej =)

Jaaaaa, men kom hit, det vore ju såååå roligt om du kunde komma upp till Stockholm!! =) Det skulle vara så kul att få träffa Dig!!

Jaså jobbar han på face i sthlm, perfekt!! Vilken butik jobbar han i då? =)

Kram kram Madde

Anonym sa...

Tack för det du syrran,stolt över dej med. Inbördes beundran detta :)
Jag fick blodad tand och håller redan på med påsktemat!