onsdag 22 oktober 2008


Jag var på IKEA häromdagen och köpte trasmattor till köket prisvärda och håller sig fina tvätt efter tvätt, har samma i torpet och de har vi haft något år. Om ni skall köpa vita gardiner till jul
kan jag tipsa......100% blekt linnetyg 1 meter bredd för 29:-m !! det är så fint, inte för tätt vävt och släpper in lagom med ljus. Jag skall sy gardiner till sovrummet och kommer att visa er när det är klart, jag vet inte om jag skall lägga över stång eller sy längder. De små söta speglarna fanns bland julsakerna, jag tänker sätta dem på mina fina inslagna paket till jul och ge bort dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trasmattor,ljuvligt.Ska investera i några jag också.
Är gardintyget från ikea?I så fall får det bli några meter av det med.

Roligt att läsa din blogg syrran.

Kram och vi syns på SPA!

Lallis - liv och leverne sa...

Jag gillar trasmattor. A lot:)
Kul att läsa i din blogg tycker jag.
Kram Lallis