torsdag 30 oktober 2008


I dag har jag börjat med min röda skapelse !
Färgat in lite band, det kan bli riktigt bra tror jag.
Skapar kraften har jag i alla fall trots det tråkiga vädret

Jag väntar på bilder från min dotter hon har lovat mig
att visa några av hennes ny tagna bilder på modeller som visar
underbara klänningar i en romantisk hemma miljö, hoppas att jag får
dem i dag så skall ni få se.

Och du syrran jag är visst en kramerska Jag kramar alla fast visst sitter det i sen
när man var barn och ens skäggiga morbröder och farbröder
skulle "skägga en" när det skulle kramas. Man träffade ju dem så sällan och var ju blyg
Vuxna karlar de skulle ju ha vetat bättre. SKÄGGA!!!! en liten unge det var jag det. Hu a mej !!!!
Men här kan jag lätt ge ut kramar till er alla.
(Lillsyrran undrade varför jag inte skriver kram, det gör ju alla! sa hon)
Tack för inlägg synd att jag inte kan svara er anonyma.
Jag skriver Haregott då är kramen med i det !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hare gott låter som kram de me ;)!
Väntar med största intresse på den röda skapelsen...vad det nu kan vara.

Kramar från en som älskar skäggiga karlar.