fredag 24 oktober 2008

Hej på er där ute i höstmörkret !

Jag skall jobba hela helgen .....och vad gör det ?

Det regnar, blåser occcch....är ett riktigt " skitväder "

Skönt för er som kan vara hemma om ni är lediga.. tända ljus, mysa och pyssla.
Jag skall i alla fall gå på jakt efter rött tyg och olika röda band innan
jobbet, nu har jag fått en tanke på ett nytt skapande. ???
i rött !!
Jag kommer att visa er när skapelsen är färdig........om det blir bra vill säga !!!
Till alla goa där ute Haregott!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter spännande. Undrar vad det kan vara för ngt kuligt du ska sätta igång med:)
Ha det bra i helgen. Trots jobb.
Kram Lallis

Anonym sa...

Hej, nu hittade jag in till dig.
Vilken underbar blogg du har.

Hoppas dn helg blir bra och att din röda skapelse blir som du tänkt dig.
Kram Malin von Essen