måndag 27 oktober 2008


Karlstad på shoppingtur med lillsyrran och hennes flickor i dag. Det är mysigt att gå runt stan och konstigt nog finner jag alltid något! Dagens absolut bästa fynd var i allafall stolen !!!

50 riksdaler på Solstareturen.. har ni varit dit? ibland kommer man över riktigt fina saker där.

Ta er en tur det ligger bredvid Kasernhöjden. Förresten en stol till ? jo jag är galen i stolar och nu skall jag försöka få tag i 4 st ungefär likadana som denna, det får ta den tid det tar. Den här har inte en spik i sig, bara träplugg och vackert sliten. Jag är helnöjd !!!!!

Lummelkransen har lillsyrran gjort den är väl gullig, den skall jag hänga på hörnskåpet.

Jag fick tag på lite kläder också föressten men inte på Solstareturen hi hi..... jag tänkte ha lite nytt till helgen.

Haregott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att en stol kan göra en så himla lycklig-sån är jag med-jag samlar på stolar. En riktigt gammal och sliten stol bär på en trolsk hemlighet och en saga om ett helt liv.

Kram i höstrusket
Malin von Essen

vitstil sa...

hej,,kul att du hittade till min blogg,,,visst är det underbart att få jobba med det man älskar. ni verkar ha det jätte mysigt på torpet kram susanne

Anonym sa...

jo du syrran sådana dagar är som små guldkorn,Tänk att man inte unnar sig det oftare.
Min lummerkrans är nu i på din fina blogg, det tycker jag är roligt.
Jag vet att du inte är nån kramerska :)men sänder en i alla fall!

Anonym sa...

Solareturen kan verkligen vara en guldgruva, likväl som soptip. Det gäller att vara där på rätt dagar och hålla ögonen öppna ordentligt :-)
Har också hittat mycket fint där
;-)