tisdag 2 februari 2010





















Nu skall tvättstugan här hemma
få en makeover.
Väggarna skall målas det skall upp nya hyllor,
jag skall försöka få tag på praktiska lådor
eller byttor till tvättmedel.

Strykbrädan skall få en given plast och
jag skall köpa nya smutstvättkorgar.
Hyllor skall upp och jag skall inhandla
mysiga förvaringskorgar.
Praktiskt och lättskött är tanken att
det skall bli.
Kommer att visa bilder när allt är klart.....
Denna bilden är från utställningen.
Haregott!

6 kommentarer:

camilla sa...

Det ska bli kul att se hur fint det kommer att bli i tvättstugan...jag behöver få lite smarta tips!
Tack för en trevlig blogg!
Ha det gött!
Kram Camilla

Anonym sa...

Mysig bild!!
Kram syss

Inspiration i vitt sa...

Så fin bilden är från din utställning. så kul att göra om i tvättstugan. det finns så mycket mysiga gamla sker att pynta med och jag är övertygad att din tvättstuga kommeratt bli såååå fin.
Kram på dig/Ingela.

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Ja, jag läser dina inlägg och förstår att du haft en tuff tid. Det är verkligen tråkigt att höra...

Det låter jätte skoj att få göra om i tvättstugan. Det är min dröm - att få ha en alldeles egen tvättstuga att inreda. =)
Det kommer bli jätte fint, för du är en riktig fena på det här med inredning. Ska bli mycket spännande!
Ska du göra allt arbete själv? eller delegera ut lite arbetsuppgifter övriga i familjen kanske? hihihi...
Kram Madeleine

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att få tvättstugan fixad. Njuter av att tvätta sedan jag fixade vår förut. Blir spännande att se.

Ha en bra helg!
kram Ullis

Huset vid ån sa...

Åh, Vilken fin bild....Kul o spännande att få se resultatet! Lycka till! Måndagskramar Therese