torsdag 16 april 2009




















Grattis!
I dag fyller min vackra dotter år.


Visar lite bilder av modeller
som hon fotat och sminkat
på höger sida.

Interiör och modellbilderna är så
underbara,likaså bilden som blev
såld till Face Stockholm.

Hon har mycket att stå i den tjejen
jobbar som personlig shoppare och
anordnar bla mannekäng uppvisningar i
Duvanhuset.

Hon är makeup artist, fotograf
och jobbar på ett stort Spa hotell,
har stort hus och famil.

Jag har en jätteduktig tjej!




Fortsätt gissa mitt lyckonummer
du kan vinna ett fickur.
Gå in på inlägg Köket.
Haregott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Här inne har jag aldrig varit förut.
Vilken härlig blogg du har och vilken otroligt duktig dotter.
Underbara bilder hon tar.
Jag förstår att du är jätte stolt. Hoppas hon får en fin födelsedag.
Min dotter fyller två år på torsdag i nästa vecka.
Kram från en annan stolt mamma, Bodil.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad duktig hon , är dottern din:)
Hoppas att hon får en fin födelsedag.
Och ha en fin fredag.
Kram Lallis